torsdag 8 januari 2009

return of the dead?

jag tänker att jag ska försöka låta se om bloggen kan överleva med lite mer frekvent omvårdnad...
mycket har hänt, vatten under alla broar har flutit. och jag vet att jag nånstans behöver skriva.
så jag ska göra lite cpr och se vad som händer med bloggen.
en liten känsla om dagen, men kanske inte varje dag.

julen har varit magisk och underbar, och vad jag behövt för att återhämta mig lite från tuff höst och hårt klimat.
jag vill dock behålla Henne här. För alltid. hon är mitt syre och min stora kärlek. för in skratt tills jag kiknar varje dag vi är på samma plats.
hennes hud är, helt cheesy men sant, som morfin. jag slappnar av i hela kropp och sinne när jag rör vi den.

just nu skulle jag gärna få en fix.
tillbaks på jobbet, tuffa uppgifter, kallt och pms.
bad, bad kombination for my friendliness.



Inga kommentarer: