fredag 16 januari 2009

live and let live - until they gotta die!

jag älskar musik!
jag älskar att andra älskar musik.

men just nu vill jag bara gå en trappa upp, knacka på dörren, och gå in och strypa min granne mer hans egna jävla kablar till hans egna jävla stereo.
ja, det vill jag.
i'm a fairly peaceful creature.
och han hävdar att han inte vill störa, utan att så fort han stör (eg: jag inte kan sova, eller se på tv eller lyssna på stereo eftersom jag inte HÖR mina egna grejer för hans) så är det bara att sms:a och säga till.
så - välvillig alltså!
men hur jävla dum i hela huvudet får man vara om man aldrig någonsin fattar att det bor andra människor i den här världen?
jag kan väl för fan inte behöva messa varje dag för att polletten ska trilla ner och han ska inse att en subwoofer på max faktiskt helt händelsevis stör. även imorgon.

Inga kommentarer: