fredag 12 september 2008

happy friday!

och det är fredag!
dagen som jag längtat efter sen i måndags.
och jag har jobbat i 1 månad och 2 dagar.
ja må fortfarande se ut som bambi på hal is, och öva varje telefonsamtal 3 gånger innan, men lite mer koll har jag i alla fall.
och jag har börjat skämta med mina arbetskollegor. även om de än så länge inte förstår mina skämt speciellt bra..
ett framsteg (för mig i alla fall).
och i helgen ska jag hem och sova under mammas beskydd, och blunda när alla äter kräftor, och leka med lilla kycklingen som bor i mössan och tror han är en bebis.

det är kanske inte världsbäst än. men det kunde varit värre.

3 kommentarer:

Anonym sa...

det finns inget gayställe i örebro va?

mio sa...

orlando har öppet i alla fall en gång i månaden som klubb och några gånger som fik tror jag. inte det allra hetaste stället på jorden, men dock gay ;) annars kan man ju alltid testa mitt andra hem, pasta baren (ja....) och lite annat smått och gott. kolla runt på qx och se where the people are going!
örebro är bra mycket hetare gay-wise än oskarshamn iaf ;)

Anonym sa...

haha pastabaren har jag varit på en gång. =O det roligaste var hur hårda de var på att man inte fick bära en flaska över trottoaren själv