lördag 27 november 2010

rebirth eller på tillfälligt besök?

Har funderat länge på att jag borde ta upp skrivandet igen, och det finns spår lite här och var över internet. Små försök på det som en gång var. Kanske kan jag lika gärna börja här som någon annanstans. Försöka.
Saknar det liv när orden flödade över allt som fanns tillbuds och jag målade med både ord och färg....

Kanske är det alla förändringar som varit på gång som stulit min tid och mina tankar? De senaste åren har bara snurrat förbi.
Nu ska jag flytta till min 8e adress på 10 år. Ja, i alla fall om jag får ner sakerna i lådorna nån gång.
Och sen, sen ska jag kompromissa. Det allra svåraste jag vet, förutom tålamod. Vi får se hur en T. ser ut i ett samboliv, haha. Jag hoppas inte likheterna med hulken är allt för stora. Det som inte dödar dig gör dig starkare ;) men jag misstänker det är värt det ♥

2 kommentarer:

Lisa sa...

Vad kul att du börjat lite smått igen! Nu ska jag kolla in vad du pysslade med tidigare.
Kram!

mio sa...

hehe. dock är det här inte den blogg som jag pratat om ;) det finns en som var ett lite större namn för ett par år sen. men den är hemlig haha, pga ickerepresentabelt material i de kretsar jag nu jobbar i ;) plus att den var anonym anonym anonym, tills nån kom på mig. men det är rolligare att skriva anonymt ocensurerat