måndag 2 juni 2008

för stora skor för mina tankar

det här är sista veckan i min stad.. den enda stad som jag egentligen kallat "min" på riktigt. det enda vuxna hem jag haft.
jag har ännu inte förstått att på lördag bär det av, och jag kommer inte tillbaka. kanske aldrig någonsin på riktigt, kanske ett besök här och där, men det kommer aldrig någonsin mer vara mina gator under fötterna när jag går här igen.
det är lite för stort för att jag ska förstå det.
samtidigt är det lite spännande.
ett helt nytt, alldeles oskrivet blad, som bara jag ska få fylla. precis hur jag vill!
jag gillar att börja om, även om jag hatar att avsluta.

och jag vet inte hur jag ska packa...
ooh, vad jag hatar att packa!!

Baby-J gick igenom sina prov idag. inte så som hon önskat, men ändå igenom.
tänk, tänk om det betyder att hon kommer bo hos mig om en överskådlig framtid...
med mig.
tänk om.....

Inga kommentarer: