onsdag 16 september 2009

livskvalitet

...just nu är att köra bil på jobbet i 130km/timmen med tegan and sara på hög, hög volym och sjunga med till "nineteen".
det, och att orka ligga vaken i sängen med datorn på magen efter jobbet.
är fruktansvärt trött dessa dagar. 5.5 timmars övertid på tre dagar! helt sanslöst, och ännu väntar den "intensiva perioden" runt hörnet. my god, hur ska det gå?

sängen är min sanna kärlek och stöd just nu. dagens första tanke tillägnades faktiskt den. "idag, idag ska jag gå och lägga mig redan när jag kommer hem" var det första som for igenom mitt trötta huvud innan jag ens slagit upp ögonlocken och orkat trycka på snooze.

men i bilen, med tegan och sara, är det lycka för en stund. att inte fundera över annat än texten och träden som svischar förbi utanför fönstren.

Inga kommentarer: