onsdag 11 februari 2009

för på fredag!!

nu ska jag hem och packa packa packa!
för på fredag är det tyskland som gäller för hela slanten! tyskland, och hångel. så är det tänkt. ja, det är väl egentligen mer där till tänkt, men det skriver jag inte här inte! (fast det börjar på s. och slutar på samma förkortning som "exempelvis" gör)

tur är att mor min ringde och undrade vilken tid jag kom hem imorn. annars hade jag aldrig fattat att det var IDAG man skulle packa... tur att i alla fall någon har huvudet på rätt ställe, annars hade jag allt fått åka naken. det hade dock möjligtvis kunnat bidra till en felaktig uppfattning om mig hos de en vacker dag uppkommande svärföräldrarna som inte sett mig på ett halvår. dessutom hade det varit kallt.

1 kommentar:

Nika sa...

Låter som en välförtjänt paus från småstaden och dess "nöjen". Hoppas ni får det bra!