tisdag 14 oktober 2008

en olycka kommer sällan ensam

igår var det dags för det årliga cellprovet från de nedre regionernas värld.
sällan den aktiviteten jag ser mest fram emot, och dissocieringen är stor när jag krypit upp i stolen och försöker glömma vad som försigår i närheten.
dock gick inte den strategin så bra igår.
ligger där som bäst och fokuserar på taket när det knackar på dörren!
jag känner mig inte direkt spontant manad att svara "kom in", men det gör läkaren. och in travar ännu ett kvinns, med förklaringen att hon ska vara assistent här.
Två kvinnor och en naken T. hade kunnat vara trevligt i ett helt annat sammanhang, men dock inte i detta.
läkaren måste haft en grav synnedsättning eller så.
assistentens enda syssla var tydligen att stå bredvid och look up my pussy.
what can i say, never quite been a fantasy of mine...

jag hade kunnat tala om hur det ser ut där nere i sådana fall...
det är en aningens absurd känsla att ha en dam stå och titta på, och det gör det way svårare att låtsas om att man inte finns där i stolen.

2 kommentarer:

Nika sa...

Bisarrt! och så undrar sjukvården varför inte fler kvinnor gör sina cellprovstest... prova med lite färre personal inblandade kanske?

mio sa...

i say so! a room with a viewER = inte det som lockar flest, "normala" kvinnor till mottagningarna